درمان ناباروری با بهترین متخصص نازایی در تهران

دکتر زهرا خلج » درمان ناباروری با بهترین متخصص نازایی در تهران
۹ دقیقه
بهترین متخصص نازایی در تهران

درمان ناباروری با بهترین متخصص نازایی در تهران

آنچه می خوانید...

حس مادر شدن برای خانم ها از دوران کودکی با آن ها همراه بوده و یکی از لذت بخش ترین مسائلی است که در زندگی خود تجربه می‌کنند. متاسفانه بسیاری از بانوان برای بارداری و فرزندآوری با مشکلاتی رو به رو هستند که علاوه بر مختل کردن روند زندگی شان، با ناامیدی و افسردگی برایشان همراه است. امروزه روش های زیادی برای درمان ناباروری بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد که نتایج خوبی برای تعداد آمار بالایی به همراه داشته است. در این مقاله ما شما را برای انتخاب بهترین متخصص نازایی در تهران راهنمایی خواهیم کرد و جزئیاتی در ارتباط با ویژگی های دکتر خوب برای درمان نازایی در سعادت آباد تهران و انتخاب بهترین متخصص نازایی در تهران در اختیار شما قرار می‌دهیم.

منظور از ناباروری چیست؟

تقریبا تمامی مردم تصورشان از واژه ناباروری، این است که فرد دیگر هیچگاه قادر به بچه دار شدن نمی‌باشد. امروزه تکنیک های زیادی مورد استففاده قرار می‌گیرد تا هر خانم بتواند، صاحب حداقل یک فرزند شود. ناباروری به این معنا نیست که فقط در بانوان ایجاد می‌شود و این موارد در آقایان نیز مشاهده می‌شود. گاهی در مواردی مشاهده می‌شود که زوجین برای یک بار صاحب فرزند شده و بعد از تولد اولین فرزند به مشکلات نازایی دچار می‌شوند. درمان نازایی یا ناباروری از مسائل مهمی است که باید حتما توسط بهترین متخصص نازایی در تهران انجام شود. زیرا با بالا رفتن سن زوجین، درمان با چالش های بسیاری رو به رو می‌شود و در واقع برای روند بهبود ناباروری، نباید به هیچ عنوان زمان از دست برود. معمولا برای درمان از روش های متعددی برای افراد استفاده می‌کنند، نظیر: درمان ناباروری با ivf، درمان ناباروری iui و ….

عوامل مهم موثر در نازایی

نازایی تنها به یک یا دو دلیل وابسته نیست و عوامل زیادی در به وجود آمدن آن، نقش دارند. در ادامه به برخی از این موارد اشاره خواهیم داشت:

  • آندومتریوز
  • پولیپ دهانه رحم
  • بالا رفتن سن
  • مصرف دخانیات
  • یائسگی زودرس
  • عدم تخمک گذاری
  • کم شدن تعداد تخمک ها
  • مشکلات سیستم تولید مثل
  • سندروم تخمدان پلی کیستیک
  • کم تحرکی یا بی تحرکی اسپرم ها
  • در معرض قرارگیری با اشعه ایکس در بعضی مشاغل مانند آزمایشگاه های تصویربرداری

مهمترین عامل برای درمان نازایی

همانطور که می‌دانید اولین و مهمترین اقدام برای درمان نزایی، مراجعه به بهترین متخصص درمان نازایی می‌باشد. درمان نازایی با هر روش و با هر علتی که به وجود آمده باشد، بسیار حساس بوده و باید حتما توسط بهترین دکتر نازایی با تجربه و ماهر تحت درمان قرار گیرد. اگر شما به نازایی خود یا مشکلات ناباروری همسرتان واقف هستید، زمان را از دست ندهید و سریعا برای اقدامات تشخیصی لازم به بهترین متخصص نازایی در تهران مراجعه نمایید. برای انتخاب روش های درمانی، تجربه و علم پزشک، شرط اصلی بهبود ناباروری است. برای درمان ناباروری روش های مختلفی وجود دارد که بهترین دکتر ivf در تهران می تواند در حل این مشکل همراه شما باشد. شما برای انتخاب دکتر خوب درمان ناباروری خصوصا در تهران باید تحقیقات لازم را انجام دهید و با مراجعه حضوری به مطب پزشک، نمونه های موفق را دریابید و با اطمینان روند درمانی خود را به ایشان بسپارید.

چگونه می توان فهمید که باید به یک متخصص باروری مراجعه کنم؟

در صورتی بیش از 35 سال سن دارید و در حدود یک سال است که رابطه جنسی محافظت نشده برای اقدام به بارداری داشته اید و همچنان بارداری اتفاق نیفتاده است بهتر است به بهترین متخصص نازایی در تهران مراجعه کنید. اگر سابقه مشکلات باروری در ژنتیک شما وجود دارد و یا در سنین بالا قصد باردار شدن دارید بهتر است با بهترین دکتر ivf در تهران مشورت داشته باشید چرا که امکان دارد استفاده از روش های درمان ناباروری مثل ivf، IUI و … برای رفع مشکل شما نیاز باشد.

انتخاب بهترین دکتر درمان نازایی

دکتر زهرا خلج متخصص زنان و زایمان دارای فلوشیپ فوق تخصصی نازایی بوده و دارای نمونه های موفق بسیاری است که خانم ها بعد از چندین سال ناباروری و تجربه های ناموفق، نتیجه مثبت دریافت کرده اند. حال شما باید برای انتخاب بهترین فوق تخصص یا بهترین متخصص نازایی در تهران به نکات مهمی توجه داشته باشید.

دکتر زهرا خلج متخصص نازایی در سعادت اباد

داشتن مهارت و تجربه

مسائل ناباروری برای خانم ها و آقایان از اهمیت زیادی برخوردار بوده و علاقه بهریسک برای درمان ندارند. افراد معمولا ترجیح می‌دهند تا از قطعی ترین روش ممکن استفاده کنند و در همان مرتبه اول، نتیجه مثبت را مشاهده کنند. در شهر بزرگی مثل تهران، یافتن دکتر خوب برای درمان ناباروری بسیار سخت شده است زیرا تعداد پزشکان در این حوزه با افزایش بسیاری رو به رو شده است. خانم ها باید پزشکی با تجربه و ماهر برای این موضوع برگزینند.

نمونه های موفق درمانی

متخصص درمان ناباروری انتخاب شده توسط شما باید دارای نمونه های موفق درمان نازایی قابل توجهی داشته باشد. خانم ها نباید برای بهبود نازایی به پزشک تازه کار مراجعه داشته باشند زیرا انتخاب روش نامناسب نیز در نتایج آزمایشات و تکنیک ها موثر واقع می‌شود. همچنین می‌توانید نمونه های رضایت بیماران را در شبکه مجازی مانند پیج اینستاگرام پزشک مشاهده کنید.

داشتن فلوشیپ فوق تخصصی

بهتر است پزشکی را که بر می‌گزینید، فلوشیپ این حوزه را داشته باشد. بهتر است از متخصص زنان معمولی برای درمان ناباروری کمک نگیرید و حتما به بهترین متخصص نازایی در تهران دارای فلوشیپ نازایی مراجعه کنید.

راه های ارتباطی آسان

یکی از مسائلی که در روند درمان ناباروری از اهمیت زیادی برخوردار است، وجود راه ارتباطی آسان با پزشک است. خصوص در روند درمان ناباروری ممکن است به طور ناگهانی علائمی مشاهده شود که بیمار به مشورت سریع با پزشک نیاز داشته باشد. خانم دکتر زهرا خلج دارای سامانه مشاوره آنلاین هستند که جزو نقطه قوت ایشان محسوب می‌شود.

پرسش و پاسخ با بهترین متخصص نازایی در تهران

دکتر زهرا خلج

جراح و متخصص زنان و زایمان و زیبایی
فلوشیپ فوق تخصصی نازایی (IVF) و اندوکرینولوژی باروری، لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *