هزینه سفید کردن واژن در سال 1403

دکتر زهرا خلج » هزینه سفید کردن واژن در سال 1403
۴ دقیقه
هزینه سفید کردن واژن 1402

هزینه سفید کردن واژن در سال 1403

آنچه می خوانید...

هزینه سفید کردن واژن در سال 1403 چگونه محاسبه می‌شود؟ روش‌های مختلف سفید کردن واژن چه هزینه‌‎هایی در بر دارد؟ چه عواملی در تعیین هزینه سفیدکردن واژن در سال 1403 موثر است؟ هزینه سفید کردن واژن با لیزر چقدر است؟

تیرگی ناحیه واژن که ممکن است به دلایل مختلفی از جمله تغییرات هورمونی، بالا رفتن سن، زایمان‌های متعدد و … رخ دهد، از جمله مشکلات شایع در ناحیه تناسلی خانم‌ها است که سبب کاهش اعتماد به نفس آن‌ها هنگام برقراری رابطه جنسی در آنان خواهد شد. به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال راه مناسبی برای درمان و برطرف کردن تیرگی ایجاد شده در ناحیه تناسلی خود هستند اما ممکمن است در مورد هزینه‌های انجام آن اطلاعی نداشته و نداشتن اطلاعات کافی در این مورد، برای آنان دغدغه شده باشد. به همین دلیل در این مقاله به این موضوع پرداخته‌ایم تا با داشتن اطلاعات کافی این اقدام زیبایی و درمانی را انجام داده و نگرانی و دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشید.

هزینه رفع تیرگی واژن 1402

عوامل موثر در هزینه سفید کردن واژن

هزینه انجام سفید کردن واژن در سال 1403 به عوامل مختلفی بستگی داشته و ممکن است برای افراد مختلف، قیمت نهایی متفاوتی داشته باشد. از جمله موثرترین عوامل در تعیین هزینه این اقدام زیبایی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • میزان تیرگی واژن

میزان تیرگی واژن از جمله عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین هزینه سفید کردن واژن است. در واقع، همان طور که مشخص است هرچه میزان تیرگی ناحیه واژن بیشتر باشد، به جلسات درمانی بیشتری نیاز بوده و در نتیجه، هزینه‌های بیشتری را شامل خواهد شد.

  • تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع تیرگی واژن

تعداد جلسات مورد نیاز برای رفع تیرگی ناحیه واژن نیز عامل دیگری در تعیین هزینه‌ های مربوط به سفید کردن ناحیه واژن است که به میزان تیرگی موجود در این ناحیه وابسته بوده و رابطه مستقیمی با آن دارد.  گرچه سفید کردن واژن معمولا در یک جلسه نیز قابل انجام است، اما گاهی ممکن است بیش از یک جلسه مورد نیاز بوده و یا نتیجه دلخواه و مطلوب بیمار، پس از جلسات درمانی بیشتری حاصل شود. در این صورت فرد باید جلسات درمانی خود را برای دفعات بیشتری تکرار کرده و به همین دلیل، هزینه بیشتری نیز بپردازد.

  • دستمزد پزشک متخصص

عامل مهم و تعیین‌کننده دیگر در مبلغ و هزینه سفید کردن واژن، میزان مهارت و تجربه پزشک است. در واقع مراجعه به بهترین متخصص زنان در تهران گرچه ممکن است کمی هزینه بیشتری را برای شما در بر داشته باشد، اما در عوض نگرانی‌های شما بابت هرگونه خطرات و عوارض احتمالی را برطرف کرده و کمک می‌کند تا نیازی به پرداخت هزینه‌های جانبی و اضافی دیگر در جهت رفع عوارض این عمل زیبایی نداشته باشید.

  • هزینه های جانبی سفید کردن واژن

برای انجام عمل زیبایی سفید کردن واژن، لازم است تا هزینه‌های جانبی مانند هزینه ویزیت‌ها، مشاوره با پزشک متخصص، انجام معاینات و آزمایش‌های لازم و … را نیز در نظر بگیرید. در واقع به همین دلیل است که نمی‌توان مبلغ مشخص و ثابتی را برای انجام عمل زیبایی در نظر گرفت.

افزون بر این، اگر قصد انجام دیگر جراحی‌ های زیبایی ناحیه واژن مانند لابیاپلاستی و … را داشته باشید، باید هزینه بالاتری پرداخت کرده اما نتیجه نهایی بهتری خواهید داشت؛ ضمن آن که، دوران نقاهت کوتاه‌تری را نیز پشت سر خواهید گذاشت.

هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر

 سفید کردن واژن با لیزر نیز یکی از روش‌ها و تکنیک‌های موثر در برطرف کردن تیرگی واژن است که با استفاده از پرتوهای نوری لیزر انجام می‌شود. در واقع طول موج خاصی از پرتوهای نور لیزر، این قابلیت را دارد که با تاثیر بر لایه سطحی پوست، تیرگی آن در نواحی مختلف بدن مانند واژن، زیر بغل، کشاله ران و … را به خوبی برطرف کرده و آن‌ها را از بین ببرد. به همین دلیل، سفید کردن واژن با لیزر به عنوان یک روش اثربخش در درمان تیرگی واژن و دیگر نواحی بدن شناخته شده است اما دغدغه بسیاری از افراد، هزینه های انجام این روش زیبایی است. اما باید بدانید ظاهر شاداب، روشن و جوانی که با استفاده از این روش می‌توانید در ناحیه بیکینی و واژن خود به وجود بیاورید، ارزش پرداخت هزینه های آن را خواهد داشت.

هزینه رفع تیرگی واژن با لیزر نیز، مانند دیگر روش‌های زیبایی و  سفید کردن واژن، به عوامل مختلفی نظیر این که در چه شهر و منطقه‌ای هستید، میزان تخصص و تجربه پزشک و نوع کلینیکی که به آن مراجعه کرده‌اید، میزان تیرگی پوست در ناحیه واژن و … بستگی خواهد داشت.

دکتر زهرا خلج

جراح و متخصص زنان و زایمان و زیبایی
فلوشیپ فوق تخصصی نازایی (IVF) و اندوکرینولوژی باروری، لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *