لابیاپلاستی در دختران مجرد + فیلم واقعی عمل

دکتر زهرا خلج » لابیاپلاستی در دختران مجرد + فیلم واقعی عمل
۵ دقیقه
خانم جوان

لابیاپلاستی در دختران مجرد + فیلم واقعی عمل

آنچه می خوانید...

لابیاپلاستی همانند بسیاری از روش های زیبایی و جوانسازی در میان خانم ها طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما آیا دختران باکره و جوان می‌توانند به این عمل بپردازند؟ لابیاهای بزرگ و پهن، تنها برای خانم های میانسال مشکل ایجاد نمی‌کند و حتی دختران جوان از وجود این موارد در ناراحتی هستند. از طرفی خانم های جوان و باکره نگران آسیب رسیدن در حین عمل لابیاپلاستی به پرده بکارت خود هستند اما در این مقاله ما اطلاعاتی را در رابطه با لابیاپلاستی در دختر باکره در اختیارتان می‌گذاریم تا شما بتوانید از این عمل زیبایی واژن با خیال راحت استفاده کنید.

لابیا دختر باکره

آشنایی مختصر با لابیاپلاستی

لابیاپلاستی که نوعی عمل جوانسازی واژن می‌باشد که برای کوچک تر کردن اندازه لابیا ها و ایجاد تقارن و زیباسازی در این بخش مورد استفاده قرار می‌گیرد. هدف و تمرکز در این عمل زیبایی واژن بر روی لبه های درونی اطراف دهانه واژن است. این کار باید توسط یک جراح زنان با تجربه انجام شود. بزرگی لابیا ها اینگونه نیست که حتما در طول زندگی ایجاد شده باشد و ممکن است به طور مادرزادی یک دختر جوان که تا کنون رابطه جنسی برقرار نکرده است نیز به مشکل بزرگی و افتادگی لابیاها دچار باشد. گاهی اندازه لابیاها به حدی است که فرد هنگام راه رفتن دچار اذیت شده و ساییدگی در ناحیه لابیا احساس می‌کنند.

عمل لابیاپلاستی برای دختران

همانطور که ذکر شد یکی از اندام هایی که برای دختر خانم های جوان از اهمیت برخوردار است، پرده بکارت می‌باشد. بسیاری از این افراد تعریف عمل زیبایی لابیاپلاستی را شنیده اند اما از اینکه عوارضی برای بکارتشان بخه وجود آید، از انجام این عمل صرفه نظر می‌کنند. حال باید در همین ابتدای مقاله ذکر کنیم که لابیاپلاستی هیچگونه آسیب و خطری برای پرده بکارت ندارد زیرا این جراحی در ناحیه خارجی واژن انجام می‌شود و با درون واژن ارتباطی ندارد. دختران باکره باید توجه داشته باشند که نمی‌توانند هیچ یک از عمل های زیبایی واژن که به دهانه واژن مربوط هستند، انجام دهند. به عنوان مثال جراحی واژینوپلاستی که خود عملی برای رفع گشادی واژن و همچنین تا حدودی رفع افتادگی واژن می‌باشد.

جراح و متخصص زنان در حین لابیاپلاستی هیچ کاری به پرده بکارت نداشته و هیچ تغییری در این ناحیه ایجاد نخواهد شد. همچنین قابل ذکر است که برای انجام این تکنیک زیبایی از روش های متعددی استفاده میکنند و دختران جوانی که به جراحی علاقمند نیستند و ترجیح می‌دهند که با لیزر به این عمل بپردازند، می‌توانند از سایر روش لابیاپلاستی با لیزر استفاده کنند.

دخترانی که دارای لابیای بزرگ بوده و به دنبال متخصص زنان خوب در سعادت آباد برای عمل لابیاپلاستی هستند، می‌توانند به صورت حضوری به مطب دکتر زهرا خلج مراجعه کنند. همچنین توجه داشته باشید که قبل از مراجعه حضوری حتما با شماره های تماس در سایت، ارتباط برقرار کنید.

لابیاپلاستی با لیزر برای دختران امکان پذیر است؟

بسیاری از افراد تصور دارند که در این روش، هیچ نوع برشی انجام نمی‌شود اما بلعکس لابیاپلاستی با لیزر هم دارای برش های محدودی می‌باشد اما این کار با قیچی و ابزار جراحی انجام نشده و با لیزر برش داده می‌شود. برش های لیزری و دستگاه لیزر برای این عمل زیبایی، میزان درد و همچنین میزان خونریزی را به حداقل می‌رساند.

مزایای لابیاپلاستی برای دختران

بسیاری از دختران در مراجعه حضوری به خانم دکتر زهرا خلج اظهار دارند که به دلیل بزرگی لابیا قادر به پوشیدن شلوار های جین یا تنگ و همچنین لباس زیر های مورد علاقه خود نیستند. گاهی برخی از این خانم ها اظهار دارند که از انجام دادن برخی فعالیت ها نظیر پیاده روی یا دوچرخه سواری یا استفاده از تردمیل و …. عاجز هستند. تمامی این افراد می‌توانند از مزایای لابیاپلاستی بهره کافی ببرند و به زندگی عادی مانند سایر افراد بپردازند. برخی از مزایای لابیاپلاستی:

  • تصحیح مسیر ادرار
  • بدون درد و بدون خونریزی
  • افزایش اعتماد به نفس خانم ها
  • دوران نقاهت آسان و کوتاه مدت
  • برقراری تقارن و تناسب میان لابیا ماژورها
  • رفع بوی بد واژن که به دلیل بزرگی لابیاها ایجاد می‌شد.
  • رفع عفونت متعدد واژن که در اثر ساییدگی به وجود می‌آمد.
  • پیشگیری از درد های اضافی حین مقاربت برای دوران بعد از ازدواج

دختران جوان از چه سنی می‌توانند لابیاپلاستی انجام دهند؟

شاید شما این مورد را اطلاع نداشته باشید که اندازه لابیاها در سنین بلوغ همچنان قابل رشد هستند و به همین دلیل در این مدت نباید برای کاهش اندازه یا تغییر فرم آن ها هیچ حرکتی انجام داد. بعد از گذشت این مدت زمان که رشد انجام های جنسی تحت تاثیر تغییرات هورمونی پایان یافت، دختران جوان می‌توانند از این لابیاپلاستی بهره ببرند و احساس خوبی برای خود برقرار کنند. بنابراین بهترین سن برای انجام لابیاپلاستی حدود 19 سالگی به بعد می‌باشد.

آیا بعد از ازدواج همسر متوجه انجام لابیاپلاستی در گذشته خواهد شد؟

اگر بهترین جراح لابیاپلاستی را برای انجام عمل زیبایی واژن خود برگزینید، دیگر جای هیچ بخیه ای در روی پوست باقی نمانده و به مرور زمان، انجام این عمل در سال های قبل نشان داده نخواهد شد.

آیا بعد از ازدواج دوباره لابیاها بزرگ خواهد شد؟

اگر جراحی لابیاپلاستی در زمان مناسب انجام شده باشد و این زمان بعد از دوران بلوغ باشد، برگشت پذیر نبوده و حتی اگر در دوران بارداری، لابیاها افزایش سایز داشته باشند قطعا بعد از زایمان بهبود می‌یابند اما اگر پزشک منتخب برای عمل لابیاپلاستی خوب و متبحر نباشد ممکن است اینگونه اتفاق ها نیز رخ دهد.

آیا دختران جوان همزمان با لابیاپلاستی می‌توانند تزریق ژل به واژن انجام دهند؟

دختران جوانی که دارای فرورفتگی هایی بر سطح واژن هستند یا از واژن استخوانی و لاغز خود ناراحت هستند، می‌توانند تزریق ژل به واژن را حین لابیاپلاستی انجام دهند و بدانند که هیچ آسیبی به بکارت وارد نخواهد شد. این روش برای دخترانی که کلیتوریس بزرگ دارند و این روش با کمی افزایش حجم واژن بر طرف می‌شود نیز مناسب است.

دکتر زهرا خلج

جراح و متخصص زنان و زایمان و زیبایی
فلوشیپ فوق تخصصی نازایی (IVF) و اندوکرینولوژی باروری، لاپاروسکوپی و هیستروسکوپی

یک پاسخ
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *